lørdag 24. oktober 2009

Nytt fra Japan+masse annet moro

Hurra meg rundt, nå har vi fått inn masse morsomme stoffer og pynt fra våre søte leverandører i Japan:D:D Alt ligger ut i nettbutikken, under pynt. Plastpynten er superkul, den passer til både LO'er og kort, og festet lett med glue-dots eller flytende lim.

Vi har også fått inn masse påfyll av glimmer mist, distress ink, album og oppbevaring. (Vi er klare for messe!! Vi gleder oss sånn, YAHOO!) (Når jeg tenker meg om, så vet jeg ikke om vi har annonsert at vi kommer til Scraporama på Lillestrøm 6-8 november, men nå er det sagt!!)

Når det gjelder vår populære oppbevaring i rosa og blått, så er den store i rosa gått ut av produksjon, og vi får ikke tak i fler. Det blir laget nye etter jul, denne gangen med forskjellige dyretrykk. Vi gleder, men i mellomtidan har vi fortsatt den store i blå, og den lille i både rosa og blå.

Vi kommer også til å ta opp forhåndsbestillinger på trillebager til jul. Det finnes så mange forskjellige typer, så vi kan ikke ha alle i butikken til enhver tid, men kommer til å legge dem inn i nettbutikken som bestillingsvare. Vi kommer til å kjøre en julebestilling i begynnelsen av desember, så da må man ha bestemt seg:) Send oss en mail hvis det er noe dere lurer på*










Håper dette var litt godis på en lørdag, ha en flott helg alle sammen!:)

klemmer fra Scrappegodis-jentene!

1 kommentar:

  1. Grattis med nettbutikk.

    Måtte bare jeg: http://www.casakreativ.no/forum/showthread.php?p=11154#post11154

    Dere får ta dere en tur inn å se.

    Såååå mye lekkert dere har altså - jeg skal i nettbutikk etterpå ja.

    Klemmer

    SvarSlett