torsdag 6. august 2009

kurs og treff!!


Nå nærmer åpningen seg, og kurs og treffplanen er klar! All informasjon finner du her.
Ting begynner å falle på plass, og vareutvalget utvider seg daglig. Vi rekker dessverre ikke å få alle høstens nyheter til åpningen, da de bare såvidt har kommet i salg, og ikke sendes ut før medio august, og noen enda senere. Men de er på vei, og da blir det jo bare enda flere godbiter å glede seg til:)
Heldigvis er det masse annet gøy å få tak, senest i går fikk vi varer fra Kina.....:) På åpningsdagen lønner det seg å være tidlig ute for godbitene.

Vi har mange one-of-a-kind produkter, både nytt og second-hand. Dette er ting vi ikke kan love påfyll av, men du vil alltid finne særegne varer hos oss.
Vi har også mange scrappeprodukter vi ikke har sett hos andre norske scrappebutikker.
På åpningsdagen blir det gode tilbud, og vi har plukket ut masse spennende gøy til dere! :)




6 kommentarer:

  1. Så spenndende! Håper jeg får muligheten til å komme på åpningen. Skal dere ha treff den lørdagen?
    Lykke til Tove og Hanne! Gleder meg til å se hva dere har tatt inn ;o)

    Ann-Katrin
    http://www.papirhobby.no

    SvarSlett
  2. det ser bare så spændene ud det hele !!
    jeg håber i sender til DK ;)

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende!! Gleder meg MASSE!!!

    SvarSlett
  4. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt lei meg for at jeg ikke bor i Oslo! ;)

    Lykke til med åpningen!
    Håper det blir nettbutikk også etterhvert! :)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så kult dette blir! Gleder meg til å komme innom Tove!

    Anne Karin (fra kurs på PT)

    SvarSlett
  6. Så morsomt, jeg kommer på lørdag, vi sees!:)

    SvarSlett