søndag 27. september 2009

gøy fra Japan++

Nå har vi fått påfyll av masse gøyal japan-pynt! vafler, epler, smultringer, hello kitty og masse annet yummi, bånd med kaniner og tivolihester, og stempler med Min nabo Totoro og Kikis budservice. Det har også kommet en høy stabel dekorasjonstape**




Dessuten har vi funnet überkule retro-tags, gamle pengesedler og bingobrett i mange farger!! Vi har også fått inn nyheter fra Imaginisce; jenteark med glitter, hjerter, rosa pudler og jålesaker, og guttark med biler, fly og tog. Skal få lagt inn bilder snart! I tillegg har vi fått backlist fra October Afternoon, med mange gamle favoritter; epler, bambi, høsthus og mye kos. Nyhetene lar vente på seg ennå litt til, men de er bestilt, så vi håper det går raskt.












Ellers har vi en spennende nyhet; vi jobber for fullt med å få nettbutikken vår opp og gå!! Om ikke lenge kan dere handle fra Scrappegodis over hele landet! Så fort vi er klare kommer mer info, men det gjenstår litt jobb ennå!
og....vi gleder oss voldsomt til messe på Scraporama i november!! Nå planlegger vi vareinnkjøp og godbiter vi skal ha med oss!
Ha en flott uke alle sammen, håper vi sees i butikken*



8 kommentarer:

  1. Så utrolig masse flott dere har fått inn!!! Jeg gleder meg skikkelig til at nettbutikken deres kommer i gang:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til dere får nettbutikk!! :)

    SvarSlett
  3. Så gøy at det kommer nettbutikk!!! Det virker som dere har mye godis og lekkerier som det er vanskelig å få tak i hos andre! Jeg venter spent!

    SvarSlett
  4. Ja vi gleder oss også til nettbutikk! Så kan alle nå oss og "godteriene" våre:)

    SvarSlett
  5. Må helt klart se å komme meg på besøk i butikken deres snarest!!
    Men kanskje jeg bør kortet bli hjemme... her kunne jeg gått amok helt klart!!

    SvarSlett
  6. Gleder meg til dere får nettbutikk:)

    SvarSlett
  7. Åh, så bra dere skal få nettbutikk! Gleder meg. ;D

    SvarSlett
  8. Iiiik! Totoro! Er det igjen fler av dem?

    SvarSlett