torsdag 17. juni 2010

Lørdag 19 juni er siste åpningsdag!

Og vi har priset ned masse masse varer, her er det førstemann til mølla! Vi håper du tar turen innom oss denne dagen:)
Vi holder oppe 12-18

Benytter også anledningen til å takke alle som har vært en del av Scrappegodisbutikken<3
Vi setter stor pris på alle nye venner, hjelp i forbindelse med butikken og scrappeglede vi har opplevd. Vi gleder oss til nye scrappe-events og godbiter fra alle herlige levrandører i fremtiden!

STOR klem fra Tove og Hanne:)

1 kommentar:

  1. Hei jenter! Takk for supert treff på lørdag som var. Jeg koste meg veldig, og jeg er veldig fornøyd med stativet jeg fikk kjøpt. Det står nå i hobbyrommet, og jeg har endelig fått en fin oversikt over alle mønsterark som jeg har! :) Lykke til videre med nettbutikk og med andre planer som dere ha! :) Klem fra Jeanette.

    SvarSlett