fredag 27. august 2010

Vi er klare for StempelScrap-messa!

Hei alle sammen!

Håper DU skal til Skedsmohallen 4-5 september, det skal vi.Nå er det gryende høst og scrappedyret våkner i oss. Derfor gleder vi oss til å møte andre likesinnede. Kom innom standen vår for en prat og gode tilbud:)

Nytt i høst er også at vi legger ned nettbutikken og satser vidre som messebedrift. Vi stiller gjerne opp på private treff, så ta kontakt om du ønsker en scrappestand på treffet ditt.

Designteamet kommer snart med nye inspirasjonsbilder og vi gleder oss til det.Har du et prosjekt du ønsker å få vist på bloggen, send oss en mail med gode bilder, tekst og forklaring. Kanskje kommer en liten premie i posten til deg!

Hilsen Tove og Hanne <3

3 kommentarer:

  1. Så flott at dere kommer, jeg skal stikke innom og si hei. Må bare si jeg er veeldig fornøyd med papirhyllen jeg kjøpte på siste åpningsdag hos dere. Den har gjort at det er mye mer oversiktlig i mine mønsterark! :) Gleder meg til å bli inspirert om en uke! :) Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  2. Så synd å høre at dere legger ned nettbutikken! Håper dere etterhvert bestemmer dere for å åpne den igjen =)

    SvarSlett
  3. Hei Jeanette! Så hyggelig å høre:)
    Supert å få oversikt i scrappearkene altså.

    Koselig å høre at du ønsker oss tilbake, legojenta:)

    SvarSlett