torsdag 24. september 2009

Treffkveld!

Nå er det scrappetreff og vi koser oss i høstmørket! For hos Scrappegodis er det lys og vi er en effektiv gjeng. Koser oss med sjokoladekake, selv om undertegnede har kanskje bidratt litt for mye i kakespisingen idag. Må bare legge ut noe av det som har blitt produsert! Er jo sååå fint:)


Disse to søte lo`ene er laget av Caroline:)


Og disse to søte lo`ene er laget av Ida:)





Idag har vi hatt skissekonkurranse og fått flotte bidrag. Neste treff er onsdag 30 september, noen ledige plasser igjen så ikke for sent å melde seg på!
En lys hilsen fra Hanne♥


2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg skulle ønske jeg kunne komme å handle i butikken deres for den tror jeg inneholder masse masse lekkert :)Men jeg bor dessverre langt oppe i nord, så det får bli med drømmen. Har dere kanskje noen form for nettbutikk?

    Jeg så i bloggen til Tove, et bilde av Japansk candy. Er det orntlig godteri??? Det så jo bare så sinnnnnsykt lekkert ut. Om det skulle være det, Er det mulig å få kjøpt litt... eller mye?

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  2. heia på deg lillenala:) Så hyggelig å høre fra en rosa dame!! det rosa godteriet er av plast, hi hi, ellers skulle jeg sendt deg litt! men snart kommer nettbutikken, så da legger vi det ut der*
    Sier fra nærmere i bloggen med en gang den er klar:):)

    klem fra Tove

    SvarSlett