onsdag 12. august 2009

ÅPNINGSTREFF♥


Med et begrenset antall plasser...

Vi gir 8 stykker muligheten til å melde seg på åpningstreff den 15 august.
Dette er Scrappegodis`første treff!
Dere får disponere scrapperommet hele dagen fra kl 12-21 og det blir selvfølgelig loddtrekning, kake, kaffe, te og snacks:D
Finn inspirasjon og scrappe-godisbiter i vårt skattekammer...Hiha!
Treff er gratis å delta på.


Påmelding:
Send mail til scrappegodis@live.no og merk den med "Åpningstreff"

Førstemann til mølla!!
De 8 første påmeldte får plass.

Klem fra Hanne♥

3 kommentarer:

  1. Faderullan, jag kan ikke komme!
    Dugnad på hytta, blæhhhh!
    Kos dere dere som kan!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å komme! Håper virkelig jeg får det til, selvom kanskje snuppa må bli med :)

    SvarSlett
  3. Jeg kommer så klart en liten tur, men det
    blir nok ikke noe treff på meg denne gangen.
    Får ta det igjen senere:)

    Gleder meg til å se butikken:)

    SvarSlett